6 תשובות
אולי תעשי לו ברכה חמודה כזו
לדעתי זה ממש יפה
לדעתי זה ממש יפה
אמאאא זה פסיכי!! ויקר ברמות חח
אנונימית
שואל השאלה:
ולא צריך ברכה כי זה לא יומולדת
ולא צריך ברכה כי זה לא יומולדת
אנונימית
שואל השאלה:
לא כדאי להוסיף עוד משהו שהוא לא ממתק?
לא כדאי להוסיף עוד משהו שהוא לא ממתק?
אנונימית
זה מדהיםם
שואל השאלה:
וזה האינסטבלוק
וזה האינסטבלוק
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: