12 תשובות
מה הגובה שלך?
אני מניחה שאם את שואלת את זה את כניראה סביבות גיל 14 הכל טוב חכי קצת בנים יגבהו והכל היה בסדר
תהי לסבית בנות אוהבות בנות
שואל השאלה:
אני 1.70 כיתה ט
אני 1.70 כיתה ט
אנונימית
ממוצע בנים זה 1.75, את תסתדרי. רוב הבנים גבוהים ממך
יש כאלה שמעדיפים גבוהות אני אישית מעדיף נמוכות אבל 1.70 זה עדיין ממש טוב
שואל השאלה:
^אם תראה גבוהה יפה שיש לך חיבור איתה ואופי טוב עדיין תפסול כי היא גבוהה?
^אם תראה גבוהה יפה שיש לך חיבור איתה ואופי טוב עדיין תפסול כי היא גבוהה?
אנונימית
כמה גבוהה
שואל השאלה:
1.70 כזה
1.70 כזה
אנונימית
כל עוד אני יותר גבוה ב5-10 ס''מ הכל טוב
יש בנים שמשנה להם הגובה ויש כאלה שפחות
אבל לדעתי בנים לא יפסלו מישהי רק בגלל כמה סנטימטרים(אולי כן,לא יודעת ולא רוצה להגיד סתם)
בכל מקרה הגובה שלך ממש יפה
אני 1.77 ועדיין יש בנים שגבוהים ממני(לא בגיל שלי אומנם,אבל יש)
אבל לדעתי בנים לא יפסלו מישהי רק בגלל כמה סנטימטרים(אולי כן,לא יודעת ולא רוצה להגיד סתם)
בכל מקרה הגובה שלך ממש יפה
אני 1.77 ועדיין יש בנים שגבוהים ממני(לא בגיל שלי אומנם,אבל יש)
מבינה אותך ככ אחות!!! גם אני 1.70 כיתה ט אבל תאמיני לי בעתיד זה מזה ישתלם לנו חכי חכי
באותו הנושא: