9 תשובות
הם פשוט גמדים
איזה כיף לך שאת מטר 70 אני בכיתה ט ואני מטר שבעים, תיקחי את זה כמחמאה
וואו את ממש גבוהה
אני גם בגובה שלך ואני מזדהה איתך רק שאומנם אני כיתה ט אבל גם בכיתה ז הייתי בגובה הזה פחות או יותר 1.66-7
הכל בסדר תסתכלי על זה בצורה טובה והפוכה הם גמדים הם סתם מקנאים בך
אני גם שונאת להיןת גבוהה אבל תסתכלי על זה שאלוקים נתן לך משהו שזה הגובה וזה מה שמיוחד בך
וחוץ מזה זה כן גבוה אבל לא קיצוני
אל תקחי ללב, תאמיני לי שיש המון בנות שהיו בשמחה מתחלפות איתך, להיות גבוהה זו זכות, תתעלמי מהם בטח מקנאים.
היי הכל בסדר! אני הייתי באותו סיפר כמוך.
מהיסודי תמיד הייתי הכי גבוהה אבל תאמיני לי שעם הזמן זה באמת לא ישנה והכל יהיה בסדר, זה באמת מגיע מקנאה (אני אף פעם לא מאמינה כשאומרים לי שדברי שנאה יכולים לבוא מקנאה אבל פה כמעט בכל המקרים זה נכון!)
את לא לבד :)
אני 1.75 בכיתה ז יש יותר גרוע סתם אבל להתעלם בעיקר אני בעצמי מנסה לחפש גלולות או משהו שיעזור לי להפסיק לגבוה אבל בואי לפרטי יש מצב אני אוכל לעזור לך
מטר שבעים זה לא כזה גבוה אז אין מה לדאוג
אנונימית
אל תפגעי את העולם בה יותר טובה מהם ❤❤