4 תשובות
זה אחלה
תלוי במינון, כמו בכל אוכל
יש בזה הרבה חלבון
יש בזה הרבה חלבון
זה בריא יחסית אבל הכל במינון טוב
יש סבבה כזה חלבון.. לא יותר מדי ולא קצת מדי
יש סבבה כזה חלבון.. לא יותר מדי ולא קצת מדי
זה סבבה
באותו הנושא: