7 תשובות
כן
נראה לי שכן
נראה לי שכן
שואל השאלה:
יאא איזה מגניב אני עומד לירות בנשק
יאא איזה מגניב אני עומד לירות בנשק
כן
כן
לרוב כן. יש מקרים ביחידות מסויימות שלפעמים עושים להם מטווחי לייזר שזה לא ירי עם כדורים, אבל לרוב זה כדורים לא לייזר.
כן
כן
זה גם מה שמשתמשים בגדנ"ע
זה גם מה שמשתמשים בגדנ"ע
באותו הנושא: