4 תשובות
עכשיו במצב מלחמה מותר להם לירות
פשוט הם מסכנים את עצמם כי המחבלים יורים בלי הפסקה
פשוט הם מסכנים את עצמם כי המחבלים יורים בלי הפסקה
אסור כי כאילו אין עונש מוות למחבלים בישראל, רק כהגנה עצמית אבל אם אפשר להשתלט עליו בלי לירות לא יורים
אנונימית
^^ אנונימית
במצבים רגילים את צודקת, אבל במצב מלחמה (כמו שיש עכשיו) מותר לחיילים להרוג מחבלים
במצבים רגילים את צודקת, אבל במצב מלחמה (כמו שיש עכשיו) מותר לחיילים להרוג מחבלים
מותר להם לירות.
תמיד היה מותר להם לירות.
חוקי הנשק מאשרים פתיחה באש בכל מצב שהחייל מרגיש סכנה מיידית לעצמו או לחבריו או לעוברי אורח.
תמיד היה מותר להם לירות.
חוקי הנשק מאשרים פתיחה באש בכל מצב שהחייל מרגיש סכנה מיידית לעצמו או לחבריו או לעוברי אורח.
באותו הנושא: