14 תשובות
מתקדם מממשש
לא כזה אם יש לך אנשים שמלמדים אותך אז חא כי ללמוד שפה בגיל הזה זה ממש קל
פשוט לא מלמדים אנגלית בגיל מוקדם פה
בגילאים הצעירים למוח יותר קל
בגילאים הצעירים למוח יותר קל
לדבר אנגלית בגיל שש זה לא מתקדם זה כמו שאת מדברת עברית
שואל השאלה:
אז מתקדם או לא?
אז מתקדם או לא?
אנונימי
לא
שואל השאלה:
אני נולדתי בארץ ואני קווקזי וגדלתי עם משפחה קווקזית שלא יודעת אנגלית כמעט בכלל ועברית שבורה
אם זה משנה
אני נולדתי בארץ ואני קווקזי וגדלתי עם משפחה קווקזית שלא יודעת אנגלית כמעט בכלל ועברית שבורה
אם זה משנה
אנונימי
זה כמו שהאמריקאים הילדים מדברים אנגלית כי מלמדים אותם
אז איך ידעת בדיוק לא נולדת ככה
שואל השאלה:
אצל אמריקאים אבל זה שפת האם שלהם
אצלי אנגלית זאת לא שפת אם
רק רוסית ועברית
אצל אמריקאים אבל זה שפת האם שלהם
אצלי אנגלית זאת לא שפת אם
רק רוסית ועברית
אנונימי
שואל השאלה:
מן הסתם למדתי, לא נולדתי ככה
קראתי ספרים בעברית ואנגלית ושיחקתי משחקים באנגלית וקצת בעברית
לא משחקי לימוד משחקים רגילים פשוט כמו בן10, מורטל קומבט וכאלה
מן הסתם למדתי, לא נולדתי ככה
קראתי ספרים בעברית ואנגלית ושיחקתי משחקים באנגלית וקצת בעברית
לא משחקי לימוד משחקים רגילים פשוט כמו בן10, מורטל קומבט וכאלה
אנונימי
לדבר שוטף בגיל 5 זה לא כזה מתקדם, לקרוא ולכתוב זה כן
לקרוא ולדבר אנגלית בגיל 6 זה גם די מתקדם
לקרוא ולדבר אנגלית בגיל 6 זה גם די מתקדם
מתקדם
זה מתקדם ברור
באותו הנושא: