62 תשובות
אומייגאד לאלאלא זה שהיא קראה לך מכוערת רק מראה שלא משנה כמה היא יפה אסור לשפוט אנשים לפי מראה חיצוני כי הפנימיות יכולה להיות זבל! אני בטוחה שאת לא שמנה ומכוערת ואפילו אם את לא רזה לא צריכים להיות רזים בדביל להיות יפים! פשוט תדעי שאנשים אוהבים אותך לא משנה איך את נראית כי את בנאדם טוב ותחליטי שאת יפה ולא משנה מה הזבל הזאת תגיד לך כי זה בסך הכל דיבורים של זבל. מי מקשיב לבולשיט?
כפרה היא המסכנה פה ,


תחשבי כמה שנראה שיש לה היא מרגישה מאוד רע מבפנים ו-מתוסכלת לכל החיים
גם הביטחון שלה ב-קנטים (ולא משנה בכלל מה היא מציגה לאחרים כלפי חוץ)
אני תמיד אומר שלא חסר אנשים דבילים בעולם
והיא 1 כזאת
במקרה שלה היא גם טיפשה
מה שהיא ניסתה לעשות בעצם זה לנפח את עצמה על חשבונך
מה שמוכיח שוב ושוב שהיא מרגישה רע עם עצמה והיא מ-ת-ו-ס-כ-ל-ת !!
1 כזאת כמוה לא משנה כמה יפה היא תהיה הי תמיד תרגיש אומללות ולא תהיה מאושרת דקה 1 אפילו
גם האופי שלה רקוב מה שמצביע שלא ירחק היום ואחרים יתרחקו ממנה
יקרה,תשטפי פנים תכירי בכך שכמו שבורא עולם הביא אותך לעולם ככה את מושלמת
את תוכלי לבחור בצורה מודעת לרדת במשקל,היא לעומתך תאכל אותה כל החיים שלה בגלל ההתנהגות הבזויה שלה והרוע שלה
את לעומתה תוכלי לשפר כל מה שתרצי וכן יעריכו אותך בגלל מי שאת
דווקא בימים האלה של קורונה ו-טילים שגם זכינו לראות חייבים ללמוד לתת כבוד הדדי ולהיות טובים 1 עם ה2 ו-היא פה התגלמות הרוע
בורא עולם נכנס באנשים האלה כמוה בכל הכוח------------הוא שונא שאנשים רעים 1 כלפי ה2 וגם הסבלנות שלו התקצרה
אני לא מאחל לה את זה חס וחלילה אבל מה לעשות ששכל לא קונים במכולת והיא הביאה את זה על עצמה
את תזכרי את ההצלחות שלך בראש כל הזמן
תראי איך את כל הזמן מצליחה (והיא לעומתך מתדרדרת)
תחשבי איך אנחנו אנשי סטיפס מקיפים אותך ו-לוחשים לך באוזן כמה את נפלאה+מדהימה

על כל דבר החבר'ה הנהדרים כאן ולבסוף אני נשמח לשמוע ולעזור ולתמוך
תזכרי כמה את מדהימה ומצידי אני אגיד לך את זה עד שזה יחלחל
כל טוב יקרה
אז תחתכי אותה בזיגזגים. תני לה כאפה מחר, ותלכי. את ממש לא מכוערת
תמצאי אנשים שיאהבו אותך גם אם את שמנה ומכוערת
משעמם לה בחיים בטח
יקרה,

^
אני גם בטוח שאת באמת מחמירה עם עצמך (בגלל השוואות שאת עורכת עם אחרות)
גם אם זה באופן לא מודע
תזכרי שאת אהובה ו-נפלאה
והנערה הזאת הטיפשה היא זאת שתאכל אותה כל החיים !!
יש לה שכל של סוליה
מבחינתי את מנצחת ואעשה הכל לגרום לך להרגיש ככה
כי באמת מגיע לך את כל הטוב והפירגון
תביני גם שאת מכלול שלם ויש בך המון ייחודיות וכישורים שאין לאחרים

אני פה על כל מה שאת רק צריכה
יקרה,את מדהימה +אלופה
כל טוב יקרה
מקנא ביופי שלך!
תקשיבי לי
היא זאת עם הביטחון ברצפה
שלא תיתן לך לחשוב על זה
את מהממת ויפה כמו שאת!!!!
אני פה אם את רוצה לדבר
^

נכון מאוד מה שאמרה 'אנונינימיתת',

לא משנה כמה יפה היא תהיה מבחוץ (=מבפנים היא מכוערת)
היא עדיין חסרת בטחון +שונאת עצמה
את בראש רק תדמייני מצב ש1 כזאת טיפשה +רעה כמוה כל דקה של החיים שלה לא מאושרת/מתוסכלת/לא שבעת רצון
בשורה התחתונה היא אומללה ולא מאושרת וכל הזה חיה מתוך חוסר
וואי וואי וואי לא מאחל לאף 1 לחיות כמוה ככה מתוך תיסכול ואומללות בכל רגע נתון!!
את לעומת זאת מוערכת ויש אנשים שאוהבים אותך

גם לנו את יקרה +מדהימה (היא 'פח-שפה' מהלך ו-רעה)
תקבלי את כל הכוחות מאנשים טובים (ותתרחקי מהרעים)
על כל דבר אני פה לעזור+לתמוך
כל טוב יקרה
את מהממת אחותתת ואז מה אז היא אמרה כנראה היא בתסביכים עם עצמה
את יפיפה
אנונימי
כנראה שזה החולשות שהיא רואה בעצמה והיא מנסה לדרוך על אחרים באותם דברים בידיוק כדי להרגיש יותר טוב עם עצמה עכשיו תחשבי לבד מי פה חלשה ועלובה שרק מחפשת להוריד אחרים ומי פה המלכה האמיתית
אז היא לא כזאת יפה כמו שחשבת
שואל השאלה:
אני קוראת עכשיו את התגובות שלכם וזה מחמם את ליבי ❤
אנונימית
מה שהם אמרו
כולנו תומכים בך
מי היא בכלל ,
את מושלמת כמו שאת 3>
אולי היא יפה מבחוץ,אבל את,יפה בפנים
אני אוהבתת אותך מאודד ואני מקווה שלא תתייחסי לבנות כמוה
סתם חשה
זה שהיא יפה לא נותן לה זכות להתנהג אלייך ככה
שבת אומרת לבת משהו מוריד זה מקנא
תאמיני לי
תגידי לה שתקפוץ לך
אם כמה שהיא יפה דרך ארץ קדמה לתורה זה לא שווה יופי בלי אופי
קודם כל תגידי למזד&*נת הזאת תלכי קיבינמט ותאמיני בעצמך ותערבי את המורה שתשלם
אל תשימי עליה ז*ן כמה שהיא יפה, ככה היא טיפשה
את מהממת כמו שאת והיא פשוט מקנאה בך על כמה שאת יפה
אני תמיד פה אם את צריכה לפרוק❤
את מהממת כמו שאת אל תתייחסי אליה, מי שעושה דברים כאלה הוא חסר ביטחון בעצמו
כנראה היא מקנאה בך , אנשים מעליבים אנשים אחרים ומורידים אותם גם כדי להעלות לעצמם את הביטחון , אל תתיחסי אליה ואל תראי לה שאת נפגעת כי אחר כך היא תמשיך להעליב אותך , שימי עליה פס :)
יופי זה לא הכל בחיים אם יש לך יופי ואין לך אופי זה לא יתן לך כלום, אז לה אין אופי היא זבל של אדם אז היופי שלה לא יתן לה כלום
חוץ מזה כול אחד יפה בדרך שלו תיהיה אדם טוב ואת כבר תיהיה מהממת.
קנאית
יאו איזה שרמוטה שימי עליה זין תאמיני את מהממת והיא יכולה ללכת לדחוף
אנונימית
שתלך לחפש את החברים שלה ילדה פתטית
אל תבכי בגלל ילדה כזאת, תזכרי תמיד שאת מהממת ולכל אחת יש את היופי שלה, ויש לך יופי מיוחד שאין לאף אחת! כל מי שיורד על בן אדם אחר זה רק בגלל קנאה! חד משמעית.
את יכולה להגיד שזה לא מקנאה בגלל שהיא נחשבת ה"יפה של השכבה" אבל אם היא אמרה לך הערה כזאת זה בגלל קנאה! אל תקחי ללב ותזכרי שתמיד הבומרנג חוזר, היא אמרה לך משהו עוג מעט זה יחזור אליה.
אה ותזכרי שאת הכי מושלמת שיש ואל תתני לאף אחד להוריד אותך.
מי היא בכלל אל תשימי על אף אחד תהיי שלמה עם עצמך שתגיד מה שהיא רוצה היא לא יותר טובה ממך!
אנונימית
תזכרי שהיא כזאת חסרת ביטחון! יורדת על אחרים בשביל להעלות לעצמה את הביטחון

את מהממת ואל תתני לאף אחד להוריד אותך!
חחח אמאלה איזה חמודים ותומכים אתםם❤
אנונימית
אני לא נושמתת התשובה החמישית

אה והתשובה הראשונה ממש ריגשה אותי

ועכשיו לשאלה
אם את ממש בדאון מטורף
אז תלכי הביתה, תנשמי, תירגעי, תשתי מים
ומחר תחזרי ואל תספרי אותה
תתעלמי ממנה תתנהגי כאילו היא אוויר
היא לא שווה קמצוץ מהזמן והדמעות שלך
את יפה את מהממת ואנשים מתים עליךך
תזכרי את זה
שימי עליה *** מי היא חושבת שהיא בכלל שתדבר אלייך ככה כנראה היא מחפשת דרך להיות השולטת אני גם שמנה אבל לא אכפת לי שיגידו מה שהם רוצים אני שמה על כל מי שאומר לי דברים רעים *** שילכו לחפש פעם עשו עליי חרם ואז גם עברתי בית ספר ועשו עליי שם חרם והייתה לי רק חברה אחת
היי. את מהממתת אל תתייחסי לאנשים ובטח שלא להוריד לך את הביטחון , תזכרי שכל אלה שמעירים לך הם אלה שיש להם בעיות עם עצמם.. ואנשים אוהבים אותך לא בגלל החיצוניות אלא בגלל הפנימיות שלך ואני בטוחה שאת מהממת , וגם אם את מלאה זה לא אומר כלום זה הכי יפה שיש
כןס אחותה מי היא שתגיד לך משהו? את הכי יפה שיש סתם קנאית
תקשיבי!
פשוט תחזרי אליה ותגידי לה,
לפחות לי יש לב בניגוד אלייך,
האופי שלך מזעזע.
ככה תגידי לה היא תשתתק
אנונימית
אמאלה אם הייתי במקומך האגו שלי בחיים לא היה נותן לי לקרוא לה יפה, איך את עושה את זה ?
ולשאלתך, קנאית, תתעלמי.
היא עשתנ את זה כדי להרים לעצמה את הביטחון, את מהממת
בן אדם לא ירצה לחיות עם מכשפה כמוהה אל תדאגי, את הלקח שלה בחיים היא תקבל, את צריכה להרים תראש וללכת בגב זקוף, אל תתביישי במי שאת, רק תתרכזי בלקדם את עצמך.
שואל השאלה:
כל הילדים בכיתה צוחקים עלי קוראים לי דובה בטטה קציצה , מסריחה . הם טוענים שהחברה מכתיבה שהרזה הוא יותר יפה ויותר בריא ואין מקום לשמנים
אנונימית
אל תשתני בשביל אף אחד, אפשר להיות יפה גם אם את שמנה, אם זה באמת מפריע לך תתחילי לפתח אורח חיים בריא של ספורט ותזונה, אבל תעשי את זה בשביל עצמך ולא בגלל חבורת ילדים מטומטמים שמורידים אחרים כדי להעלות לעצמם את הביטחון העצמי. אז הם קוראים לך בשמות גנאי? אז מה? שיקפצו לך!
אם תראי להם שזה לא מזיז לך הם יפסיקו , אבל אם תתני להם יחס ותבכי /תעשי פרצוף חמוץ או שתחזירי להם יחס כזה ,הם ימשיכו להציק לך כי הם יראו שהם הצליחו במטרה שלהם.
אני מציעה לך פשוט לא להתייחס אליהם, תתנהגי כאילו הם אוויר , עכשיו גם סוף שנה לא תראי אף אחד בעוד שבוע- שבועיים(תלוי מתי אתם יוצאים לחופש)
פשוט שימי עליהם פס:)
זה הכל מגיע בגלל השוואות ושכל 1 מנסה להראות שהוא 'ה-מלך'
תערבי בזה גם את ההורים,גם את היועצת וגם את המחנכת האישית
מורה אכפתי חייב להתערב בעניין הזה ,לעצור את כל הלימודים ולדבר על ההתנהגות הבזויה של אותם תלמידים ש-מתנהגים כמו בהמות
כי ככה לא מתנהגים
להפך, אתם צריכים לתמוך 1 ב2 ולהיות אנשים יותר טובים
אח"כ מתפלאים שיש :קורונה,טילים ומלא צרות
זה אנחנו מביאים את זה על עצמינו
שנאת-חינם זה המתכון למבול של צרות
אם הייתי תלמיד בבית-ספר הייתי ישר מתערב בזה
ואומר להם: 'תתביישו לכם ככה מתנהגים לנערה בכיתה שלכם??! '
לזכור שקודם כל צריך לחנך להוציא מאנשים 'בני אדם' (וציון 100 בא רק אח"כ) לחברה מתוקנת ומכבדת

כל טוב יקרה
שואל השאלה:
המחנכת מגוננת על אותה תלמידה .
היא די שונאת אותי .. אין שום סיבה בלשנוא ילדה ביישנית וחסרת ביטחון
אנונימית
היא קראה לך מכוערת?
אז היא לא יפה, היא מכוערת מבפנים (:
אם את רוצה תגידי לה את זה בפרצוף.
אני בטוחה שאת מדהימה (:
תגידי לה ואת מהממת
ואז תהפכו להיות בסטיות
אנונימית
את המחנכת הזאת חייבים להרים על טיל אם היא שמה קצוץ על מה שאת מביאה בפניה
אסור לעבור בשתיקה על זה
מצידי לעצור את כל הלימודים עד שלא מדברים על מה שקרה
אני רואה את זה כמשהו חמור ביותר
מה שיכול גם להעצים אותך זה למצוא תחומים בהם את חזקה
ללכת לקורס מנהיגים צעירים
אומנות לחימה כמו קרב-מגע גם תעצים אותך בכל הרמות
את יכולה להתחיל בשיעורים פרטיים גם ואח"כ לעבור להתאמן בקבוצה
https://youtu.be/mrfajiip7_o
הכיתה שלך חבורת בבונים מטומטמים
בטוח אף 1 מהם לא היה רוצה שיעשו לו (את מה שהם עושים לך)
חבורה של עלובים חסרי עמוד שדרה
********************
היתרון של קרב מגע מעבר לעוצמה שהיא תעניק לך
גם נותנת מענה לכל מצב אפשרי שרק קיים
לא סתם נחשבת לשיטה היעילה ביותר

כל טוב יקרה
ממש לא. היא לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד אחר.
יופי הוא עניין של טעם, אבל תמיד אם מישהו מאושר רואים את זה עליו וזה קורן כלפי חוץ.
שואל השאלה:
אנונימית ואני לא אתפלא אם את אותה ילדה מהכיתה שלי ^
אין כזה דבר מישהו מכוער ^
ומדוע את מגיבה מאנונימי ? כדי שלא נקרע את המסכה שעל פנייך ?
אנונימית
אתמול מישהו אמר לי שאני דומה לאדיר אלעד
גם לי ירד כל הביטחון
ואני בטוחה שאת מהממת
אנונימית
השאלה הזאת בדיוק הייתה כאן לפני כמה זמן
אני מתחילה לחשוב שזה ספאם
אנונימית
שתיקפוץ לך מעל הפופיק
אני בטוחה שאת מהממת(:
היא קנאית
תחזרי לבית הספר רק כשתפסיקי להיות שמנה ומכוערת. נסי להשתפר ולא ילעגו לך.
אנונימי
אל תתיחסי את מהממת כל אחד יפה כמו שהוא
^

אין קשר בין מראה לבין בטחון
בטחון עצמי אמיתי לא מושתת בכלל על דברים חיצוניים
יש מלא יפיופות שהולכות להיות דוגמניות רק בגלל שאין להם בטחון
יש גם כאלה שהן דוגמניות שנים והן עדיין חסרות בטחון ברמה מפחידה
אדם גם יכול להיות טייס או להיות ב-סיירת מטכ"ל והרגיש אפס
ככה שהעובדות מצביעות בצורה ברורה שאין קשר בין תארים/הישגים לבטחון
ובזה גם אנשי מקצוע תומכים
תאמיני לי שאולי היא יפה מבחוץ אבל כשהיא אומרת דברים כאלה היא מאוד מכוערת מבפנים! ולפעמים זה לא עוזר להיות רק יפה מבחוץ ועדיף הרבה יותר להיות יפה מבפנים.
אנונימית
אל תשימי עליה ! אולי היא חושבת יפה מבחוץ אבל מבפנים היא בן אדם מכוער ומגעיל שחושב על רק עצמו ולא אכפת לו מאחרים.. אנשים כאלה הם ממש לא רלוונטים אז לך מה להתייחס אליה :)