6 תשובות
ההורים
אבל לפעמים כשאני רוצה משהו ספציפי ותכננתי לקנות אז אני משלמת על זה
אבל לפעמים כשאני רוצה משהו ספציפי ותכננתי לקנות אז אני משלמת על זה
אצלינו במשפחה זה תמיד כולם, בדרכ הולכים ומי שיש לו משלם
לרוב זאת אמא שלי, לפעמים אני ואחיות שלי משלמות
לרוב זאת אמא שלי, לפעמים אני ואחיות שלי משלמות
אני משלם על עצמי
לא יצאתי עם המשפחה לקניות בקניון מאז שהייתי בת 7 אז טיפה בעיה כי כאילו בדרך כלל כול אחד הולך וקונה לעצמו אבל נגיד מסעדה או משהו אז ההורים
ההורים
ההורים
באותו הנושא: