11 תשובות
כן אני שוכרת אותה למה אף אחד לא יבלה איתי מרצונו החופשי
כן! רק בנים אמורים לשלם, בנות לא משלמות בחיים האלה, בנים אמורים להזמין את האוכל, לשלם, להסיע הביתה, הכל!
אנונימית
לא למה שאני ישלם עליה??
שואל השאלה:
אבל בן שיוצא עם ידידה זה שונה?
אנונימי
שואל השאלה:
^^אנונימית
למה בנות לא אמורות לשלם?
אנונימי
ממש לא
ידידים לא משלמים עליי, ואם כן הם לרוב
בקטע שלי או ממש דואגים לי שאוכל
אנונימית
שואל השאלה:
^מזה אומר בקטע שלך?
אנונימי
לצורך הדוגמא- יש ידיד שמאוהב בי והוא חולק איתי כל דבר ומשלם עליי בארוחות או מכין לי
אבל יש ידיד אחר שמשלם עליי סתם כי אכפת לו ממני בתור ידידה
לא תמיד זה בגלל שהוא בקטע אבל לרוב זה כן, אחרת מה הסיבה שלו להוציא כל כך הרבה כסף הוא רוצה לזכות בבחורה ולהיות זה שדואג לה
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל לא אמרת להם שאת לא בקטע שלהם?
אנונימי