9 תשובות
טים נמוכיםם אני מטר חמישים ואחד
זה פיזית גןבה מה קשור מגניב
אף אחת
שואל השאלה:
^^לילו

יש לך גם אחים גדולים נמוכים?

אני גם נמוכה רצח
אנונימית
יש לי אח גדןל נמוך.. חוץ מזה יש לי גנים של גמד גינה ;)
שואל השאלה:
חח

מה הגובה של אח שלך ובן כמה הוא?

אחים שלי סביבות גיל עשרים ובגובה 1.60 , כאילו נראה לי אחד טיפה יותר ואחד טיפה פחות
אנונימית
ברורר שהגבוהים
אח שלי בן 15 גובה גם 1.60
שואל השאלה:
הוא עוד עלול לגבוה חח
אנונימית
חח חח