15 תשובות
הם גזענים דוחים
תתארו לכם שמישהו היה אומר לכם מוות ליהודים בגלל ברוך גולדשטיין.
סתם דוחה ואנטישמי (טכנית שנאה מכוונת ישירות לערבים היא גם אנטישמית כי סך הכל גם הם, כמונו, באים מהעמים השמים) ומגעיל ומכליל.
להגיד מוות לערבים זה מוות לערכים
תתארו לכם שמישהו היה אומר לכם מוות ליהודים בגלל ברוך גולדשטיין.
סתם דוחה ואנטישמי (טכנית שנאה מכוונת ישירות לערבים היא גם אנטישמית כי סך הכל גם הם, כמונו, באים מהעמים השמים) ומגעיל ומכליל.
להגיד מוות לערבים זה מוות לערכים
כי כולם גזענים ורעים
אחרי זה מתלוננים שאנטישמים אליהם
אחרי זה מתלוננים שאנטישמים אליהם
זה באמת נשמע פוגע ואני שונאת את האמירה הזאת, ערבים הם בני אדם - מן הסתם - וממש לא כולם רעים. זה שחלק הם לא באמת לא אומר על השאר.
בורות
נכון, יש הבדל ענקי בין ערבי למחבל ואנשים לא מבינים את זה
^^ אי אפשר להתעלם מהסתה לרצח.
בסוף זה באמת נגמר בדם
בסוף זה באמת נגמר בדם
הם אומרים מוות למחבלים
^ לא. הם אומרים מוות לערבים.
הם פשוט לא רואים הבדל
הם פשוט לא רואים הבדל
לא כולם כאלה!!! זו גזענות והיא לא מקובלת בשום צורה.
המדינה היום נמצאת בטראומה וכשאנשים נמצאים בהלם הם לא חושבים נכון.
יש הרבה ערבים שתורמים למדינה יותר מיהודים.
המדינה היום נמצאת בטראומה וכשאנשים נמצאים בהלם הם לא חושבים נכון.
יש הרבה ערבים שתורמים למדינה יותר מיהודים.
אנונימית
95 אחוז מהמצביעים הערבים בישראל הצביעו לתומכי מחבלים.
אנונימי
אז חצי ממך
אנונימית
^יש יותר דרוזים בצבא מאשר חרדים על מה את מדברת
אנונימית
^שאת מדברת על ערבים כאילו הם איזה מחלה כשבפועל יש כאלה שתורמים למדינה יותר מהיהודים
אנונימית
"נקמה זה לא צדק"
אני לא שונאת ערבים
אני לא שונאת ערבים
אנונימית
שואל השאלה:
"וואו תודה רבה זה ממש נחמד מצדך"^
"וואו תודה רבה זה ממש נחמד מצדך"^
אנונימית
באותו הנושא: