7 תשובות
עדיף שתחכי ותדברי איתו פנים מול פנים. זה לא פשוט עם כל המצב כרגע..
תכתבי לו שאת צריכה לדבר איתו מתי שהוא חוזר ואז כשהוא חוזר תדברי איתו ותסבירי לו את המצב
אני חושבת שתחכי שהוא יחזור הביתה עם כמה שזה קשה, זה משהו שחייב להתנהל פנים מול פנים וצריך לתת את הכבוד המינימלי לפרידה
בבקשה בבקשה תחכי שהוא יחזור ואל תעשי את זה בהודעה את תהרסי אותו תחכי קצת לאחרי המלחמה
KMP
שואל השאלה:
אבל אני גם הורסת ופוגעת בו בזה שאני מושכת את זה אני משחקת בו ככה
אנונימית
תהיי נחמדה עד סוף המלחמה וכשהכל יגמר תיפרדי ממנו
KMP
שואל השאלה:
זה נקרא לשחק לו ברגשות כמה אני יכולה לזייף הודעות של אני אוהבת אותך מתגעגעת
אנונימית