2 תשובות
תספרי לה על כל מה שכתבת כאן, זה שווה ניסיון לפחות.
תסבירי לה שזה פוגע בכולכם , שאת ואחותך לא מרוצות מהזוגיות הזאת ושהיא אפילו פוגעת בכן, תסבירי לה שזה גם לא טוב בשבילה , תביאי לה דוגמאות וסיבות ללמה הזוגיות הזאת לא טובה לה.