9 תשובות
כן
יש שם אנשים חפים מפשע
לא ממש
לא שימותו
ואו ממש לא.. הם בחרו את חמאס. לא אני. הם בחרו לחיות בטרור. מי שנגד זה עזב את עזה עוד מלפני כמה עשורים!! הרוב הגדול של תושבי עזה רוצה לחסל את כולנו. אין לי מה לרחם עליהם
אנונימית
לא כי הם גדלים להיות מחבלים
אנונימית
אפשר פרח אני צריך עוד 1
אנונימי
כן אחים שלי נהרגו זה אחר זה