4 תשובות
איזה טלויזיה יש לך?
שואל השאלה:
^סמסונג שכחתי לציין ךול
^סמסונג שכחתי לציין ךול
אנונימית
1. לחץ על לחצן התפריט בשלט הרחוק.
2. גלול להגדרות ולחץ על הלחצן enter.
3. גלול אל מערכת ולחץ על הלחצן enter.
4. גלול למסך ולחץ על הלחצן enter.
5. בחר כבוי ולחץ על הלחצן enter.
(מישהו כתב בגוגל. תראי אם עובד)
2. גלול להגדרות ולחץ על הלחצן enter.
3. גלול אל מערכת ולחץ על הלחצן enter.
4. גלול למסך ולחץ על הלחצן enter.
5. בחר כבוי ולחץ על הלחצן enter.
(מישהו כתב בגוגל. תראי אם עובד)
שואל השאלה:
תודהה33>
תודהה33>
אנונימית
באותו הנושא: