7 תשובות
ברור. יש ימים שפשוט אין למישהו כח או זמן
אל תיקח את זה אישית, אולי עובר עליה משהו ואין לה חשק לדבר..תנסה לשאול.
כן
הגיוני
כן
תיזום אתה ואל תחכה שהיא תיזום
ואם היא ממשיכה ככה תדבר איתה על זה
ואם הוא עדיין ככה בלי שום סיבה
תאמר לה בי בי
שואל השאלה:
כאילו עד לפני יומיים היא תמיד יזמה איתי מלאא שיחות כל יום ואתמול רק אני יזמתי קצת והיא בכלל לא והיום בכלל לא דיברנו אבל לפנח זה היא ממש יזמה הרבה
אנונימי
שואל השאלה:
אפילו יותר ממני
אנונימי
כן. אבל אצלי זה כי ספציפית החברה הכי טובה שלי היא ביץ שאף פעם לא יוזמת שיחה ותמיד מנתקת לי בפרצוף ובאמת שנמאס לי מהבן אדם. סורי חפרתי קיצור תיזום בעצמך