5 תשובות
אני חושבת שתמיד יש על מה לדבר אתן פשוט לא רוצות לספר דברים שקורים לכן
אנונימית
תמציאי מקומות שהיית רוצה להיות בהם וחוויות שבהם הייתן רוצות , אולי הם יתגשמו לבסוף. (:
שואל השאלה:
אנחנו מספרות כל מה שקורה לנו , קראשים , סיפורים מפעם אנחנו יודעות הכל אחת על השנייה פשוט כאילט נגמר לנו על מה לדבר כי אנחנו בבית כל הזמן ובבית ספר אין משהו מעניין
אנונימית
לא תמיד צריך לדבר, אם אתן נהנות מהחברה אחת של השנייה אתן תפגשו גם סתם בשביל להיות בפלאפון. לא תמיד צריך להיות משהו כדי שיהיה כיף
שואל השאלה:
זה מה שאנחהו עושות אבל סתם חשסתי שזה מוזר שאין לי על מה לדבר עם החברה הכי טובה שלי
אנונימית