7 תשובות
כן וזה ברור ומובן אי אפשר לסמוך על אף אחד ולא לכתוב שזה גזעני אני מעדיפה לצאת גזענית מאשר לקחת סיכון על החיים שלי..
אנונימית
כן
כן
כן בטח
אנונימי
כן קרה לי פעם ויצאתי מהר ולא נכנסתי לאוטובוס הלכתי ברגל (בתקופה שהיה פיגועים)
באותו הנושא: