3 תשובות
אני לא סובלת את אלה שיצא להם להכיר כמה אוטיסטים והם חושבים שכל האוטיסטים הם אותו דבר כמוהם
אנונימית
לדעתי זה פשוט ככה בחברה שלנו (גם יותר קל לנו להכליל בשביל לדעת לסווג אנשים לקטגוריות, זה עושה סדר, הבעיה שזה לא תמיד נכון)
כמו שמכלילים דתיים/אנשים עם בעיות נפשיות/כל מה שחריג מהנורמה בערך
כמו שמכלילים דתיים/אנשים עם בעיות נפשיות/כל מה שחריג מהנורמה בערך
צודקת
באותו הנושא: