13 תשובות
לפי מה שהבנתי המוח של אוטיסטים פועל שונה ולפעמים זה גורם לחוכמה ויכולות.
שואל השאלה:
זה לא נכון .
אנונימית
לא המציאו. אוטיזם יכול לגרום ל hyper fixation בהרבה דברים מה שגורם לאנשים אוטיסטים שיש להם אייקיו ממוצע או מעבר להיות הרבה יותר מצליחים ולפתח את החשיבה שלהם בגלל זה.
אנונימית
אוטיסטים לא חכמים אני בפן האישי חושב שהמוגבלות שלהם מקשה עליהם בכל מקרה לרוב כשאוטיסט חכם זה בגלל שההורים שלו מדביקים אליו מלא מורים פרטיים והוא משקיע ממש בלימודים
הם לא חכמים פשוט אוטיסטים גם יכולים להיות חכמים כי הסטיגמה הייתה שאוטיסטים תמיד טיפשים
בתור מישהו עם אוטיזם מסכים לגמרי זה מעצבן
נראה לי זה בגלל שאוטיזם זה ספקטרום ובספקטרום הזה נכנסות הרבה תסמונות ודברים אחרים. אחת התסמונות היא תסמונת אספרגר, היא מתאפיינת בקשיים באינטרקציה חברתית ו*אובססיה בתחומי עניין מסויימים*.
בגלל האובססיה לתחומים מסויימים חושבים שהם מאוד חכמים ומקשרים את זה לאוטיזם בכללי ולא רק לתסמונת הזאת.
אי אפשר גם לא להגיד תודה למדיה עם סדרות כמו הרופאה הטוב, תאוריית המפץ הגדול ושלדון הצעיר שמראות דמויות עם אוטיזם שמאוד חכמות בתחומים מסויימים בלי מילה על אספרגר
אני אוטיסטית ואני חכמה אבל המיתוס הזה שאנחנו גאונים באמת דפוק ולא קשור למציאות בשום מקרה
שלא לדבר על זה שהאובססיה שלי היא בכלל לקייפופ
אנונימית
זה מיתוס גמור.
אין לאוטיזם שום השפעה על חוכמה
שואל השאלה:
^אין מאפיין שתורם לחשיבה שלנו.
לא לכל האוטיסטים יש בכלל יכולת מיוחדת לשים לב לפרטים קטנים או לנתח ולפרק מידע, אין לי את אף אחד מהתכונות האלה ולא יצא לי להכיר אוטיסט שיש לו את זה. זה נכון רק לחלק מסוים מהאוטיסטים
ואלברט איינשטיין לא היה אוטיסט זה מיתוס הוא מעולם לא עבר אבחון של זה בכלל
אנונימית
אני חושבת שזה משום שלאוטיסטים יש צורת חשיבה שונה (שזאת עובדה) והרבה פעמים יש לחלקם התמקדויות חזקות בתחביבים או בנושאים מסוימים (hyperfixation כמו שכתבו פה)
זה גורם לאנשים אחרים לחשוב שאוטיסטים הם מאוד חכמים יחסית לאדם הרגיל, ושעל החסר שהם לוקים בו בכל מה שקשור לתקשורת ואינטראקציות חברתיות הם "מפצים" באינטליגנציה
זה לא נכון אבל
אנונימית
savant syndrome?
שואל השאלה:
^^עדיין אי אפשר להגיד שהוא היה אוטיסט אם הוא לא אובחן בזה ..
ולא חסר אנשים לא אוטיסטים שהגיעו להישגים גדולים ודברים פורצי דרך בתחומים מסוימים לא צריך להיות אוטיסט בשביל להיות מסוגל לזה
אנונימית