11 תשובות
רק כשיש אזעקות
אין לי אח אבל אני נותנת לבן דוד שלי הקטן לישון איתי אם נחשב
הל נע
כל האחים שלי עזבו תבית אז לא
אבל אם היה לי אז כן
אין לי אח
אם היה לי אח קטן כנראה רק שהוא היה מפחד ממש
ויש לי מיטה נפתחת אז כנראה במיטה הנפתחת
כן, אח שלי הקטן ישן איתי כי סבתא שלי ישנה בחדר שלו
אנונימית
הייתי ישנה עם האח הקטן שלי די הרבה אבל אחרי גיל 11 כזה כבר פחות
לא יש להם חדרים משלהם
כן :) ממש לא מפריע לי
הוא תמיד ישן איתי