9 תשובות
הם לא מבקשים
כן
לא כי הם יותר עשירים ממני ולי בעצמי יש איזה חצי שקל בתקופת חיסכון
כמה אגורות שהם חמודים
לא מבקשים ממני אבל אפ היו מבקשים הייתי נותנת
תלוי כמה.. לרוב כן אבל אם זה הרבה אני הקשת שיחזיקו
אנונימית
וואלה אני הייתי נותן בכיף אפם לא מדובר על כסף גדול
רק שהם לא בגיל של לבקש
רק שהם לא בגיל של לבקש
ח ח ח ח לא