63 תשובות
דואלינגו
לשחק פרוטנייט fill ולהתווכח עם ערבושים תומכי טרור.
Fr.
מיותר זה לא יעשה כלום אם באמת אתה רוצה תעשה סרטוני הסברה בטיקטוק אינסטנגרם ופייסבוק
שואל השאלה:
סטיפס זה לישראלים אני מקווה שלא צריך להסביר לישראלים למה לתמוך בישראל
אנונימי
אומיגל
אנונימית
^אומיגל זה בעיקר חרמנים שהמשפט הראשון שלהם יהיה : "את בת?" ואם התשובה תהיה לא הם יעזבו את הצ'אט אז לא הייתי ממליצה

לשאלה, אולי רדיט
שואל השאלה:
אבל ^^ זה בחינם? כי יש אתרים שלוקחים כסף
אנונימי
hellotalk
כן כן רדיט זה בחינם זה פשוט פורום ענק עם אנשים מהעולם (בעיקר מארהב) ואתה יכול להיכנס לדיונים בנושאים מסוימים ולהעלות דברים וכזה, לדעתי זה יכול להיות מקום טוב להעלאת מודעות וויכוחים עם אנשי "חמאס הם לא ארגון טרור הם לוחמי חופש ניניני"
אומיגל זה בחינם וברגע שתגדיר את זה על אנשים מכל העולם אתה לא תראה רק ישראלים חרמנים
שואל השאלה:
כן אני יודע אבל יותר בא לי להיות אנונמי
אנונימי
דיסקורד
interpals
גם אני שם
אנונימי
אל תטרח אפילו
אם אתה רוצה מקום שבאמת להתווכח עם אנשים זה טוויטר
טוויטר הוא טוקסיק ממש
והדברים שראיתי שאנשים אומרים ומשתפים על לעזור לפלסטין.. אלוהים ישמור
אנונימית
פורנהאב
lady popular fashion arena

יש לזה כמה שרתים בעולם
יש שרת בין לאומי, ערבי, בולגרי
גם ישראלי אבל כולן שם מישראל
אנונימית
יש אפליקציות כמו chat random, תחפש את זה בגוגל פליי והם יתנו לך הצעות לעוד אפליקציות דומות
אנונימית
hellotalk
זה כן חשוב, כל הכבוד.
בטיקטוק יש אנשים טיפשים מידי אז אני בכלל לא ממליצה. אבל אפשר באינסטגרם או ברדיט.
אבל מזהירה אותך שזה מאוד קשה להתווכח עם אנשים שתומכים בפלסטין, הם בורים ולא אכפת להם ממה שישראלים עוברים, ככה שלרוב הוויכוח חסר מהות כבר מלכתחילה. אבל לדעתי זה חשוב בכל זאת לעשות את זה. גם כדי שאנשים אחרים יראו, וגם כי פשוט לוותר מראש על להסביר זה לא יועיל לנו. זה כן חשוב להראות שיש תומכים לישראל.
c.ai זה נחשב?
יש אפליקציה כזה שמתרגם ואפשר לדבר עם אנשים מכל העולם אחפש אותו
טריי
רדיט כנראה
שואל השאלה:
אומגיל אני יודע זה טוב אבל אני רוצה להיות אנונמי
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^^^^^ זה נכון כל פעם שהם כתובים שטיות אני אומר ומוכיח שזה שטויות אז הם בורחים
אנונימי
תנסה טוויטר יש מלא בכל פסוט
רדיט, אינסטגרם, טוויטר
בתכלס רק אומיגייל אבל ניסיתי אנשים שם מעבירים ישר הם פשוט אומרים פ*ק ישראל (ימאח שימם ימותו אמן השונאים האלה) ומעבירים
אומיגל
אני חושבת שסנאפצט יכול לעבוד אני מרצה שם לכולם על זה
אנונימית
quora
reddit
yahoo answers
טוויטר
סנאפצאט
אם אתה ממש זקן אז פייסבוק
טיקטוק אפשר גם..
אינסטגרם
בעיקרון כל רשת חברתית שיש בה אפשרות להתכתב בפרטי יעשה את העבודה..
רובלוקס טיקטוק דיסקורד אינסטגרם
אנונימית
רדיט אולי
רובלוקס
אומיגל
מי שכותב רדיט אין חו מושג על כמות האנטישמים שיש שם לא יהיה לך סיכוי
יש לי קבוצה בטלגרם שאני כל הזמן רב שם עם ערבים אבל אין לך מה לנסות לשכנע אותם שם זה כבר עבוד.
הלוטוק אולי?
hellotalk
אומיגל, יש גם את הגרסא של הצ'אט ללא צורך במצלמה.
שואל השאלה:
תודה רבה לכם!!!
^אני הולך לנסות שוב תודה
אנונימי
בדיוק היום רבתי עם מישהו מהאומיגל על זה והוא הקשיב וראה את הצד שלנו ודי הבין שאנחנו לא הרעים פה.
לדעתי אומיגל תכנס אבל תזהר יש שם מלא אנשים חרמנים אתה רואה שמיכה, תקרה, קיר, מקלחת, זקן.
תעביר ישר
yubo
רבתי שם הרבה עם אנשים זה כיף
אנונימית
pornhub chat
דיסקורד למרות שכולם שם אטומים וחיים בסרט שהם יודעים הסטוריה
pv
שואל השאלה:
אה לא תודה^^
אנונימי
שואל השאלה:
כן דיסקורד לא הכי חכמים
אנונימי
כל תומכי פלסטין לא הכי חכמים.. באיזה אפליקציה אתה מתכוון להשתמש
pv
שואל השאלה:
קודם כל אולי אני אמצא איזה משהו חכם בדיסקורד אבל או כמו שאמרו כאן אומגיל צ'אט רנדום או רדיט
אנונימי
ometv
את יכולה לבחור שם עם איזה ארץ באלך לדבר משם עם אנשים
שואל השאלה:
אוקי תודה אח
אנונימי
kakao talk איך אני אוהבת לריב שם
tandem
hello talk