10 תשובות
לא הבנתי הם גרושים 40 שנה אבל עדיין באותו בית וכאלה?
שואל השאלה:
לאא
לאא
אנונימית
^^ אני משערת שהיא ידעה שהם גרושים, פשוט לא ידעה למה
שואל השאלה:
אני בקשר עם שתיהם הם בבתים נפרדים וסבא שלי נשוי שוב כבר 30 שנה אבל עדיין
אני בקשר עם שתיהם הם בבתים נפרדים וסבא שלי נשוי שוב כבר 30 שנה אבל עדיין
אנונימית
ןהגיןני שזה מעצבן אותך אבל אין כלכך למה להתעצבן תנסי להמשיך בחיים מה שנקרא כי לכעוס על סבתא שלך עכשיו וכאלה זה סתם לא יהיה טוב כי כבר זקנים וזה לט באמת יעזור
סיפרת לה שאת יודעת ?
אהה
שואל השאלה:
דודה שלי סיפרה לי את זה הייתי בשוק בחיין לא אמרו לי על זה כלום ולא נעים לי להגיד לסבתא דלי או לאמא שלי אני יודעת שסבתא בגדה בסבא
דודה שלי סיפרה לי את זה הייתי בשוק בחיין לא אמרו לי על זה כלום ולא נעים לי להגיד לסבתא דלי או לאמא שלי אני יודעת שסבתא בגדה בסבא
אנונימית
אל תגידי זה סתם יהיה לא נעים ואולי סבתא שלך מצטערת על זה הרי עברו 40 שנה
לגבי השאלה, אני יכולה להבין אותך שזה קשה להכיל אבל את לא מכירה את הסיפור המלא. אני לא אומרת שבגידה זה דבר מוצדק אבל עברו כל כך הרבה שנים מאז ואין לך את התמונה הברורה.. את לא יודעת מה בדיוק קרה שם.
תחשבי על זה שסבתא שלך כבר לא אותה אישה שהיא הייתה אז והיא כבר התבגרה ואני מקווה שטוב לה.
לגבי סבא שלך, כתבת שהוא התחתן שוב אז תהיי בטוחה שטוב לו והוא לא מסכן כרגע :)
תחשבי על זה שסבתא שלך כבר לא אותה אישה שהיא הייתה אז והיא כבר התבגרה ואני מקווה שטוב לה.
לגבי סבא שלך, כתבת שהוא התחתן שוב אז תהיי בטוחה שטוב לו והוא לא מסכן כרגע :)
באותו הנושא: