5 תשובות
אצלי
אני לא מכירה את סבא שלי
אין לי סבים לכן...
כן
לא פגשתי אותו מעולם
זה מרגיש רגיל כי ככה הם היו כשנולדתי
לא רע ולא טוב, יהיה לי מוזר רצח לראות אותם ביחד כי הם כאילו מקומות שונים ודברים שונים לגמרי אבל הם עדיין חברים טובים
סבא וסבתא שלי מצד אחד גרושים ומהצד השני לא
אני לא מרגישה הבדל בין הצדדים