7 תשובות
הדרך הכי טובה היא פשוט ללכת מבלי לחשוב על זה יותר מידי
תזכרי למה התחלת.
שואל השאלה:
לא התחלתי אבל לא התאמנתי איזה חודשיים
לא התחלתי אבל לא התאמנתי איזה חודשיים
אנונימית
אז תדברי איתי. מה קורה? אפשר בפרטי אם צריך.
שואל השאלה:
מה מה קורה
דיכאון לא יצאתי מהבית איזה חצי שנה כל דבר שאני עושה מצריך ממני מאמץ
מה מה קורה
דיכאון לא יצאתי מהבית איזה חצי שנה כל דבר שאני עושה מצריך ממני מאמץ
אנונימית
אוקיי... אז קומי. קומי. לכי לפארק הקרוב אלייך ותעשי שמה "אימון קטן" ואז לאט לאט תתחילי לצאת יותר
היי,
קורא את מה שאת כותבת ורואה כמה את מותשת וכמה את רוצה שזה יפסיק.. שלמרות הרצון שיש לך להתאמן, את כאילו דבוקה למיטה בדבק שלכלל בני האדם קשה להשתחרר ממנו, אך נראה שלך גם אין את האנרגיות בשביל אפילו להתחיל להילחם בו.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפורר אותך מבפנים..
למרות חוסר הכוח הסכמת בכל זאת להגיע לפוסט זה, לפתוח את ליבך ולבקש עזרה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ וכוח רב..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, ואני רוצה להזמין אותך, אם תרצי, לבוא ולדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו, בשיחה פרטית ואנונימית, ללא שיפוטיות וננסה ביחד למצוא דרך אולי להקל עלייך מעט..
שלך
מתנדב סה"ר
קורא את מה שאת כותבת ורואה כמה את מותשת וכמה את רוצה שזה יפסיק.. שלמרות הרצון שיש לך להתאמן, את כאילו דבוקה למיטה בדבק שלכלל בני האדם קשה להשתחרר ממנו, אך נראה שלך גם אין את האנרגיות בשביל אפילו להתחיל להילחם בו.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפורר אותך מבפנים..
למרות חוסר הכוח הסכמת בכל זאת להגיע לפוסט זה, לפתוח את ליבך ולבקש עזרה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ וכוח רב..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, ואני רוצה להזמין אותך, אם תרצי, לבוא ולדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו, בשיחה פרטית ואנונימית, ללא שיפוטיות וננסה ביחד למצוא דרך אולי להקל עלייך מעט..
שלך
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: