16 תשובות
לאף אחד זה לא יוצא "מושלם" בפעם הראשונה
הכל טוב
שואל השאלה:
אנחנו רוצים ומרגישים בנוח לעשות את זה עזבו אותנו
אנונימית
פשוט תפגשו איפושהו תשבו ותדברו בשלב מסוים תתחילי להתקרב אליו ותקווי שהוא יבין את הרמז
אנונימי
זה לא איזה נוסחה או משהו פשוט תזרמו והכל ילך ;)
הוא נמוך או גבוה? זה תלוי
אנונימי
שואל השאלה:
גבוה ממני
אנונימית
שואל השאלה:
רגע מתנשקים בעמידה או ישיבה?
אנונימית
בישיבה תגעי לו בפנים
אם את רוצה תתארי לי את הפנים שלו ואז אני יכול לנחש את האופי זה בכלל יעזור
אנונימי
אממ מה - למה בגיל 12 ? כאילו מי אני שיגידו לכם מה לעשות אבל להתנשק ?! זה שאתם זוג בגיל מוקדם כזה זה לא טוב אבל להתנשק? אולי תחכו עם זה כמה שנים ? זה ממש מוקדם ובטח ובטח להתנשק
לא אל תעשי את זה
שואל השאלה:
מאוחר מידי חחח כבר קרה
אנונימית
אל תמהרי
זה יבוא בזמן שזה יבוא אין לך למה לדאוג
למה שתתנשקי בגיל כזה
דיי
אנונימית