12 תשובות
את באולפנה כאילו?
בת כמה את?
תתני הזדמנות לבנות בבית החדש
אולי בשכבה תנסי להתחבר אולי עם הבנות בכיתה תנסי לדבר איתם יותר לשבת איתם לא לפסול ישר אני מבינה אותך אני גם על הזמן הייתי לבד ובאמת הבנות כיתה שלי הוי רעות אלי
שואל השאלה:
^^^^^ כן אני באולפנה
שואל השאלה:
^^^^ בת 13
אני מבטיחה לך שלא כל הבנות בשכבה מעצבנות כמו שאת מתארת, תמיד יהיו בנות שישתלטו על האווירה ואולי בגלל שאת חדשה מרגיש לך שכולן ככה. את לא חייבת נחמדה לכל אחת תתנהגי איך שאת מרגישה לנכון. זה גיל שכולן מבולבלות בו מרגישות משהו אחד ומתנהגות אחרת בשביל להרגיש שייכות. אבל מבטיחה לך שאם יהיה לך מספיק ביטחון להביא את עצמך את כבר תמצאי חברות אמיתיות. הגיוני שמה שאת סוחבת איתך מבית הספר הקודם משפיע עכשיו. תני לזה זמן ואנרגיה.
תקשיבי אני גם באולפנה ובכיתה ז-ח זה ממש חרא , אני מצאתי חברות רק בכיתה ט'. זה בסדר זה ייקח לך זמן אבל פשוט תוציאי את עצמך במצבים חברותיים למרות שאת לא אוהבת אותן.. כאילו הן צריכות להתבגר אבל כן יש בנות שבוגרות שיכולות להיות חברות שלך.. את לא היחידה בלי חברות
ואני גם הייתי חדשה בכיתה ח' באולפנה , בנות לא יודעות מה לומר לך כי הן די חדשות בעצמן... שנה שלמה הייתי בלי חברות וכולם הרגישו רע בשבילי וראיתי את זה עליהם.. עזבי את זה שנראית זוועה ולבשתי רק שחור אבל לא נראיתי ממש חברותית אז לא דיברו איתי.. זה לא בכוונה שהן לא מדברות איתך
בכיתה י עשו לנו ערבוב כיתות ורוב הכיתה הייתה נשמעת פלצנית ומעצבנת
כיום הם החברים בין הכי טובים שלי

אל תאבדי תקווה
^ כן גם לנו עשו