9 תשובות
תנסי לראות בכיתה אם יש ילדות שקטות יותר או שהן לבד יותר ותדברי איתן זה יכול לשפר להן את ההרגשה.. זה גם יכול להיות עם בנים
תעברי לבית ספר ותנסי להכיר בנות מהכיתה
תנסי לדבר עם אנשים יותר שקטים
שואל השאלה:
אה ושכחתי להגיד שכולם בבית ספר שלי חיות בסרט של עצמן ומעצבנות כאלה ואני לא מגזימה, זה כולם שם
אז מהבית ספר זה לא אופציה
אין מישהו אחד נורמלי?
שואל השאלה:
לצערי אין לא מבינה מה הקטע של הבית ספר הזה
אז אולי תדברי עם היועצת של בית הספר? אולי יש ילדים כמוך
שואל השאלה:
על מה אני ידבר? היא לא יכולה לעזור והיא גם קרצייה כזאת
אני צריכה להכיר בעצמי בנות אחרות
תשתפי אותה שאת חדשה ואין לך חברות ואם את לא רוצה את יכולה ליזום שיחה עם בנות. זה יכול להתחיל אפילו מ"איפה השיעור הבא?"ומשם זה יזרום