9 תשובות
זירו זה לא בריא
כע זה בסדר
פעם אחת בשבוע זה בסדר גמור
תשתי אפילו 5 זה לא משנה
אני חושבת שפעם בשבוע זה סבבה לגמרי
זה לא בריא
זה בסדר גמור
פחית או בקבוק רגיל נראלי בסדר
אני שותה פחית אפילו שתי פחיות של קולה זירו כבר כמה חודשיים והכל איתי בסדר
באותו הנושא: