18 תשובות
לא
לא..
רק מים
אנונימי
מה לאא
מינירליים
שואל השאלה:
למה לא? אין בזה קלוריות
למה לא? אין בזה קלוריות
אנונימית
זה לא בריא עם המון סוכר
שואל השאלה:
אין בזה סוכר כי זה זירו
אין בזה סוכר כי זה זירו
אנונימית
זה תחליפי סוכר וזה לא בריא^
שואל השאלה:
אז 2 כוסות ביום זה בסדר?
אז 2 כוסות ביום זה בסדר?
אנונימית
כמה שפחות יותר טוב
שואל השאלה:
אז 2 זה בסדר?
אז 2 זה בסדר?
אנונימית
לא בריא
אולי אין בזה קלוריות אבל בריא זה לא... זה הרבה יותר גרוע מקולה רגיל
אם דיאטה אז עדיף בלי קולה
מבחינת קלוריות זה בסדר זה פשוט ממש לא בריא לשתות קולה 3 פעמים ביום בין אם זה זירו ובין אם לא
כן זה פשוט לא כל כך טוב לשיניים
באותו הנושא: