15 תשובות
בלי
עם כי פשוט עם אני יותר יפה.
מייקאפ, מסקרה, סומק, קונסילר ולפעמים שימר
מייקאפ, מסקרה, סומק, קונסילר ולפעמים שימר
בלי
בלי
שואל השאלה:
ובנות כמה אתן?
ובנות כמה אתן?
גם וגם.
ואני לא נוגעת באיפור.
ואני לא נוגעת באיפור.
בת 18
איפור נותן הרגשה של יופי
אני בעיקרון שמה רק מסקרה אבל ברור שעם
בת 18 ואין לזה אצלי קשר ממש. אני יכולה להרגיש מעולה בלי איפור או להרגיש מֶה עם.. תלוי באיזה יום אני.
בדרך כלל אני מרגישה יותר חגיגית/מאורגנת עם איפור, אבל הרבה פעמים בא לי פשוט.
בדרך כלל זה סומק, מסקרה ואייליינר דק, כשמתחשק אני מוסיפה עוד דברים.
בדרך כלל אני מרגישה יותר חגיגית/מאורגנת עם איפור, אבל הרבה פעמים בא לי פשוט.
בדרך כלל זה סומק, מסקרה ואייליינר דק, כשמתחשק אני מוסיפה עוד דברים.
בת 18 שמה רק מסקרה
אבל כשאני לא שמה אני מרגישה ריק
אבל כשאני לא שמה אני מרגישה ריק
בת 17 ולא יודעת מה הפגם בי אבל אני מרגישה מטומטמת עם איפור , אז בלי
בלי כי אני לא יודעת להתאפר תכלס אז לא יודעת אםילו איך אני נראית עם איפור
ואל תקשיבי לאבא שלך ולידידים שלך מה שעושה לך טוב תמשיכי
ואל תקשיבי לאבא שלך ולידידים שלך מה שעושה לך טוב תמשיכי
אני שמה מייקאפ, מסקרה וסומק.
אני מודה שבלי זה, אני מרגישה מוזנחת ולא בנוח.
אני דווקא חושבת שאת כן צריכה להקשיב לאבא שלך ולידידים. כי הרגשה עצמית זה חשוב ואם את מרגישה בנוח עם איפור אז בכיף אבל את גם צריכה לקחת בחשבון את הפקטור של מודעות עצמית.
אולי את אוהבת את איך שאת מתאפרת אבל את ממש לא אובייקטיבית. מצד שני, יש הרבה אנשים שאומרים לך את ההפך אז אולי יש בזה משהו.
יש אנשים שאיפור לא מחמיא להם כי הם כבר יפים בטבעי אז לא צריך להעמיס.
יש גם כאלה שפשוט לא מתאפרים טוב.
אני יכולה להגיד לך שאחותי לא מתאפרת יפה, היא חושבת שזה מהמם וכל שאר העולם חושב שלא.
לפעמים אני מאחלת שהיא תקשיב לנו.
אם הביקורת באה מאנשים קרובים, היא באה לעזור.
הרי לא אבא שלך ולא ידידים שלך רוצים לפגוע ולחבל לך.
אני מודה שבלי זה, אני מרגישה מוזנחת ולא בנוח.
אני דווקא חושבת שאת כן צריכה להקשיב לאבא שלך ולידידים. כי הרגשה עצמית זה חשוב ואם את מרגישה בנוח עם איפור אז בכיף אבל את גם צריכה לקחת בחשבון את הפקטור של מודעות עצמית.
אולי את אוהבת את איך שאת מתאפרת אבל את ממש לא אובייקטיבית. מצד שני, יש הרבה אנשים שאומרים לך את ההפך אז אולי יש בזה משהו.
יש אנשים שאיפור לא מחמיא להם כי הם כבר יפים בטבעי אז לא צריך להעמיס.
יש גם כאלה שפשוט לא מתאפרים טוב.
אני יכולה להגיד לך שאחותי לא מתאפרת יפה, היא חושבת שזה מהמם וכל שאר העולם חושב שלא.
לפעמים אני מאחלת שהיא תקשיב לנו.
אם הביקורת באה מאנשים קרובים, היא באה לעזור.
הרי לא אבא שלך ולא ידידים שלך רוצים לפגוע ולחבל לך.
שואל השאלה:
*you know nothing jon snow
את צודקת! תודה :))
*you know nothing jon snow
את צודקת! תודה :))
באותו הנושא: