14 תשובות
כמובן
לצערי
לא...
היי
עכשיו הולכת לישוןן
כן אני לצערי
היי
באלי לישון אבל מ7.10 השינה שלי יותר סבל מכיף:)
גם ב3 ו4 ו5
כן
כן.
איך שתייםם לפני דקה היה שתים עשרה
באותו הנושא: