14 תשובות
כמובן
לצערי
O.E
עכשיו הולכת לישוןן
כן אני לצערי
באלי לישון אבל מ7.10 השינה שלי יותר סבל מכיף:)
גם ב3 ו4 ו5
כן
איך שתייםם לפני דקה היה שתים עשרה