8 תשובות
אני נשארת ערה כל הלילה גם ככה אז מה זה משנה
בטח
בטח
ברור
להתכתבות/שיחת וידאו - לא.
סיבוב ברכב בלילה - כן.
סיבוב ברכב בלילה - כן.
כן
הייתי, כן
כן
היא לא שווה את זה.
אנונימי
כבר עשיתי את זה
באותו הנושא: