5 תשובות
קורה וטבעי את לא צריכה להפסיק את זה אם זה הדרך התמודדות שלך
הגיוני גם אני לפעמים בוכה מעצבים מאיך שהעבר שלי הלך
מבינה אותך
וזה לא שאת לא מוציאה עצבים, את מוציאה אותם בבכי זה עדיף מדברים אחרים
לנשום עמוק ולהירגע
אנונימית
גם אני ככה ובכללי בוכה מכל דבר