6 תשובות
להפחית בכמות עד שאת יודעת שאת עדיין סבבה או לא לשתות או ללמוד לשלוט על זה
אלה שיטות שלי
שואל השאלה:
הכמות לא משנה, גם הכמות הכי קטנה עושה אותי עצבנית
אנונימית
שכרות בדרכ מעצימה את מה שאת מרגישה. זו הסיבה כנראה שאת עצבנית יותר כשאת שיכורה. זה הכל בראש. אם זה לא מתאים לך, אולי עדיף לא לשתות פשוט.
אז אולי פשוט אל תשתי אם גם ככה ההשפעה של זה לא גורמת לטוב
כניראה שלא כדאי לך לשתות עם זה גורם לך להרגיש ככה
ירוק?
אנונימי