13 תשובות
בן שיהיה האח הגדול שלה
בן ואז בת...
שיהיה לבת אח גדול ששומר עליה תמיד
שיהיה לבת אח גדול ששומר עליה תמיד
בן ואז בת
בן
בן שיהיה כמוני ואז בת שתהיה ילדה של אבא
שואל השאלה:
למה רובכם רוצים בן ?
למה רובכם רוצים בן ?
אנונימית
בת ואז בן
אחות גדולה זה הכי טוב
אחות גדולה זה הכי טוב
כדי שהבן יהיה גבר וילמד ממני ולא יצא פו*י וילמד מהלידה ואז הוא יהיה הומו
מניסיוני בן בכור הוא בוגר ומגונן יותר על האחים שלו..בת בכורה צוחקת ומתנשאת עליהם כל הזמן ויורדת על האחים הקטנים במשפחות שראיתי וממש מורידה להם את הביטחון
אנונימית
וואי אחותי הבכורה שטן^^
אנונימית
אחותי הבכורה כל הזמן קוראת לאחותי השניה דיסלקטית ומכוערת וכו היא שטן באמת לאחותי יש דיסלקציה אבל היא כל הזמן קוראת לה טיפשה יא טיפשה ופוגעת בה
אנונימית
בן כדי שיהיה אח שיגונן עליה
באותו הנושא: