20 תשובות
אני רוצה 2 ילדים, ובגיל 30 בערך
שלושה נראלי עוד איזה עשר שנים
2 הין ובת תאומים בגיל 20 בערך
3-4
אני לא יודעת מתי. מניחה שמתי שארגיש מוכנה לזה.
שואל השאלה:
אם בא לכם תסבירו
אנונימית
3 שיתאים למושבים באוטו
2 יהיה נחמד
3 4
3
בגיל 25 אני אשמח לילד/ה ראשון/ה

לאחר שנתיים לעוד ילד/ה

וילד/ה שלישי/ת לאחר 4 שנים בערך
1 או 2 גג
לקראת 27
אני לא יודעת כמה 2?4? ובערך בגיל 25 כזה
e1a
לא ארצה ילדים.
אין לי סבלנות כל כך לתינוקות ופעוטות, והם דורשים הרבה סבלנות. קשה לי כשהם בוכים, וקשה לי להתמודד עם הבכי.
אהיה אמא נוראית, אין לי את התכונה האימהית שיש להרבה נשים. וזה לא מאנוכיות, אלא להפך. זה יהיה עדיף לילדים.
אולי אחד אבל מעדיפה כלום
אין לי מושג אבל בגיל 30 או 29..
מעל 4 כי חבל לבזבז את המטען הגנטי שלי
לא רוצה ילדים
אני יותר בקטע של חיות מחמד
אנונימית
אני לא רוצה ילדים
5
בגיל 27 אני אתחיל להביא