3 תשובות
אני אף פעם לא שמה תמצית וניל (אין לי)
אני שמה סוכר וניל במקום וזה עושה אחלה עבודה
את יכולה לנסות, זה לא יזיק
תמצית *אפייה* ותמצית וניל זה דברים שונים לא יודעת