3 תשובות
אני אף פעם לא שמה תמצית וניל (אין לי)
אני שמה סוכר וניל במקום וזה עושה אחלה עבודה
אני שמה סוכר וניל במקום וזה עושה אחלה עבודה
את יכולה לנסות, זה לא יזיק
תמצית *אפייה* ותמצית וניל זה דברים שונים לא יודעת
באותו הנושא: