2 תשובות
כן
לא, מה
תמצית אפייה זה לעשות טעם יש תמצית אפייה בטעם וניל וכדומה...
בדרך כלל שצריך לשים אבקת אפייה זה עם קמח וזה אותו הדבר כמו לשים קמח תופח