6 תשובות
כן, לא חזרנו לקשר ברוך ה
האמת שלא אבל הייתה תקופה ארוכה שהייתי בקסאח עם אמא שלי המון ריבים וזה
תודה לאל לא
אבל לאחי כן. הוא ניתק קשר עם סבתא שלי, עדיין לא חזרו לקשר והוא ככה כבר 5 שנים
הייתה לו חברה שטן וסבתא שלי לא אהבה אותה, אז חברה שלו בכתה לאחי ומאז הוא בנתק עם סבתא שלי
למרות שעברו 5 שנים ולמרות שהוא וחברה שלו כבר לא ביחד.. אבל מי אני שאשפוט :)
כן אבל לא מרצון ..
בגלל הדת.
בן דוד שלי , הוא חרדי ואני חילונית שמקיימת מצוות לרוב ..
אנחנו באותו גיל , ובילדות היינו בלתי נפרדים, היום אני לא מרגישה בנוח להגיד לו שלום כמו שצריך...
אנונימית
כן ולא חזרנו לקשר
כן. אני לא יודעת אם ממש מרצון או לא. תלוי מי מהם. אני עדיין מאוד מתגעגעת וכואב לי הלב שזה קרה, אבל לא היתה ממש דרך אחרת. הלוואי ואוכל בעתיד לחזור לקשר עם חלקם❤