7 תשובות
אם הם גורמים לך להרגיש רע, אין סיבה שלא תנתקו קשר איתם. אין בזה שום דבר רע
אם הם כאלו אז זה לא נורא
הכל בסדר
תראי אם יש לך מקום שלא עושה לך טוב ולא משתנה לקראתך ואת מרגישה צורך לעוף משם תעופי לא משנה מי זה . את צריכה לחשוב על עצמך טוב טוב אל תגרמי לעצמך סבל בשביל אנשים . ואם את ממש מרגישה רע לגבי ההחלטה הזאת אז תשמרי קשר מרחוק זה גם בסדר מה שיעשה לך טוב ומה שנכון בשבילך תעשי אותו .
אנשים שגורמים לך רע עדיף לנתק קשר
אם זה חברים, בן זוג או אפילו משפחה
אם זה חברים, בן זוג או אפילו משפחה
תראי זה תלוי. יש משפחות שזה פשוט אסון להיוולד אליהן וחייב ניתוק בשביל לחיות חיים נורמטיבים וטובים. זה לא חדש שהמשפחות המודרניות פחות מחוברות מהמשפחות המסורתיות (של פעם, לא של דת), ובכללי היום מרגיש לי שהרבה לוקחים את זה כמובן מאליו שיש להם משפחה ואנשים סביבם. כל פעם שמשהו קשה קורה הם ישר מעדיפים לנתק קשר מאשר לנסות. זה לרוב ככה כי אנשים מאמינים שאם יש אנשים שלא פועלים לפי איך שהם חושבים שהם צריכים לפעול, עליהם לנתק איתם קשר (מובן?), וזה לא נכון. מלא אנשים סביבך יאכזבו אותך ולא תמיד יתנהגו כראוי אבל זה לא אומר שעל זה צריך לנתק קשר, הרי אנחנו בני אדם ותמיד נעשה טעויות. אבל, זה לא אומר שאת צריכה לאפשר לאנשים *שתמיד* מתנהגים אלייך לא יפה, להישאר בחיים שלך. זה די קשה לשים קו ברור על נושאים כאלה (בעיקר בשבילי), אבל חשוב לזכור שתקשורת מאוד עוזרת וחשוב להבין גם את הצד השני ולא לשכוח את הצד שלך.
אנונימית
באותו הנושא: