התחברות
הרשמה
הייתה לי חברה ביסודי והפסקנו לדבר בגלל החטיבה ועכשיו התחלנו לדבר ממש בקטנה כזה
ושנינו ממש אוהבות ללכת למכון וכל פעם שאני רואה אותה שם אני אומרת לה שלום וממש באלי ללכת איתה אבל זה ממש מביך כזה לא יודעת איך אני מציעה לה לבוא איתי??
18 באוקטובר 2023, 01:16
חטיבת ביניים
תיכון
ידידות
כיתה
תשובה אחת
מה קורה אני הולכת עוד מעט למכון בא לך לבוא?
h
hana :)
באותו הנושא:
הייתה לי ידידה שנה מעלי והפסקנו לדבר... כנסו
ביסודי הייתם אלה שדופקים בדלת או אלה שמדברים?
אוקי אז יש איזה מישהו שהיינו חברים טובים ביסודי והפסקנו לדבר בסוף כיתה ו' (עברה שנה וחצי מאז) ומצאתי את המספר שלו.
מה הייתם עושים אם המחנכת שלכם ביסודי הייתה אמא של הקראש שלכם ?
פעם הייתה לי ידידה טובה והפסקנו לדבר
יש מישהי שהייתה חברה שלי ביסודי אבל גם הייתה חלק מהחרם שעשו עלי
יש מישהו ממש ממש ממש מתוק שאני מכירה והפסקנו לדבר איך להתחיל שיחה?
יש מישהו שאני ממש אוהבת, והפסקנו לדבר לפני שנה
היא הייתה החברה הכי טובה שלי ביסודי...
בנות מה הייתן עושות שאתן מגלות שהאקסית של חבר שלכם הייתה זאת שהתעללה בכן ביסודי??
בנות מה הייתן עושות שאתן מגלות שהאקסית של חבר שלכם הייתה זאת שהתעללה בכן ביסודי??