19 תשובות
דופקים חח
המדברים
מדברים חחח
לא זה ולא זה- הייתי מאלה שבורחים
תשמעי עכשיו הבאת עלי נוסטלגיה שלא ידעתי שהייתה קיימת.
קיצר תמיד הייתי דופקת אבל לפעמים היו דוחפים אותי לדבר :(
האלה שמדברים . כל המורות אהבו אותי אז לא הייתי דופקת חשבון לאף אחד .
מדברת נראלי
לא זה ולא זה
#עומדתבצדבשבילשאףאחדלאישיםלבשאנישםוכועסתעלהמורהששלחהאותילדברעםמישהויאי
דופקים בדלת
מדברים
האלה שמדבריםם
לפעמים ככה ולפעמים ככה אבל כיום אני או מדבר או גם מדבר וגם דופק (:
דופקים
מדברים חחח
מהמדברים כי אם הייתי אומרת לחברה שלי שלא בא לי לדבר היא הייתה מתחילה לבכות זאתי
שמדברים
JR1