6 תשובות
את יכולה לנהוג, תלוי כמה הסיטואציה מלחיצה אותך. פשוט תוודאי שאת שומעת את האזעקות מהטלפון ושזה מוגד על מיקום נוכחי, אפ יש אזעקה תעצרי בצד לאט, תצאו מהרכב, ותשכבו על האדמה בצד של הכביש.
תנסי לצאת לסיבוב באוטו לפני כדי להחזיר לעצמך ביטחון. אם יש עוד חברה עם רישיון עוד יותר טוב. את סיימת עם מלווה והכל בסדר אז יהיב בסדר. תהנו!
אם את מרגישה בטוחה שאת יכולה לנהוג לבד תנהגי אם לא תקחי מונית
יאא בהצלחה אני חושבת שעם את באוטו זה כבר לא משנה באיזה אוטו אז תנהגי את
אנונימית
זה יחסית הרבה זמן נסיעה אז מה שאת מרגישה בנוח
שואל השאלה:
זהו היא עם רשיון אבל הרכב לא אצלה עכשיו
אני אעשה נסיעה אליה ומשם לחנות כנראה
אני גם אברר עם ההורים, כי לא נעים להיות בסיטואציה של אזעקה
אנונימית