5 תשובות
לא אם יש אוטו עם ההורים אז אין למה
זה יהיה קשה מבחינת תשלום ביטוח וכו', אבל תראה ותחליט
תלווה מההורים אם אפשר. תשלם על דלק ועל ביטוח. או שתסתמך על חברים
לאא
קשה לתחזק כלכלית רכב בזמן הצבא
זה הוצאה ענקית