12 תשובות
כן זה מלא
כן הרבה מאוד
לא, זה בסדר.
זה הרבה
אבל אין כמו נעליים ואין מה לעשות
אבל אין כמו נעליים ואין מה לעשות
לא תקני עוד לאמא שלי יש 40 והיא אומרת שזה קצת
שואל השאלה:
tired^^ שום דבר לא מוגזם מידי, אם אוהבים את זה.
tired^^ שום דבר לא מוגזם מידי, אם אוהבים את זה.
אנונימית
את מרבה רגליים? אם כן אז זה בסדר
שואל השאלה:
דבר ראשון, אני תורמת לצדקה הרבה כסף. דבר שני שום דבר לא מתבזבז , זה ליטרלי משהו שאני אוהבת
דבר ראשון, אני תורמת לצדקה הרבה כסף. דבר שני שום דבר לא מתבזבז , זה ליטרלי משהו שאני אוהבת
אנונימית
אם את אוהבת את זה אז למה לא
^ צודק
איך למה מה
יש לי רק שניים אולי שלוש עם מחשיבים כפכפים
אז כן זה הרבה
יש לי רק שניים אולי שלוש עם מחשיבים כפכפים
אז כן זה הרבה
מלא
באותו הנושא: