11 תשובות
זה סטנדרטי
יש לי בערך אותה כמות
12 אבל לובש חלק קטן מהם
כן זה הרבה
יש לי 3 ואני משתמש רק ב 2
שואל השאלה:
וואלה, לא חשבתי שזה כזה הרבה
יש לי בסביבות ה50-60..
אנונימית
כן, יש לי זוג 1
אנונימית
שואל השאלה:
ואוו לדעתי 50 60 זה מוגזם...
אני אספנית/:
אנונימית
האמת שיש לי פשוט נעליים ישנות כדי שאם אצטרך לצבוע קיר או משהו או לטיול עם בוץ
יש לי כפכפים סנדלים נעלי ספורט בלנסטון ו2 זוגות של נעלים מלפני המון זמן שדי הרוסים
סך הכל 6