4 תשובות
כי הם לא מסוגלים לזה אז הם מאשימים אחרים.
תשמע חופשי, אם אפשר להיות שמחים בתקופה הזאת אז למה לא?
אנחנו חייבים לשמור על מורל גבוה אחרת החמאס ישיג את המטרה שלו להשליט כאן אימה ולנצח אותנו פסיכולוגית
תשמע חופשי, אם אפשר להיות שמחים בתקופה הזאת אז למה לא?
אנחנו חייבים לשמור על מורל גבוה אחרת החמאס ישיג את המטרה שלו להשליט כאן אימה ולנצח אותנו פסיכולוגית
מסכימה איתך
זה ממש בסדר לשמוע מוזיקה על מנת להפיג את הכאב
האמנם המצב קשה ועצוב אבל זה לא אומר שאסור לשמוח טיפה
האמנם המצב קשה ועצוב אבל זה לא אומר שאסור לשמוח טיפה
כי אנשים חושבים הרבה דברים
באותו הנושא: